R10 da sorun mu var? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da sorun mu var?
12
●
98
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 da sorun mu var?
1
2
15-03-2021, 18:25:39
#10
Samedreis
Hocam 3 4 kez kapatmam gerekiyor bazen yenilemem gerekiyor anasayfayı yeniden yaziyorum sonra
15-03-2021, 18:48:32
#11
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mobilde kullanırken arada bi donmalar ve klavye sorunları oluyor bende de iphone 7 ve samsung galaxy j4 de.
15-03-2021, 18:53:54
#12
Pixery
Üyeliği durduruldu
Xiomi note 9 pro bendede aynı sorun var ekranı kapat aç yapinca düzeliyor
15-03-2021, 18:56:38
#13
Samedreis
Magdur ediyor beni ya iş yaparken ondan konu açtım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler