Telefon numarasını buldum fotoğrafta var.
Telefon numarasını aradığımda benide ece diye tanıtıyorlar dedi fakat inanmadım.
2 gün sonra bir avukata başvuracağım telefon numaramı paylaştığı için şikayetçi olacağım. Aranızda avukat varsa süreç nasıl işliyor ve dosya ücreti ne kadar. Sonuç alabilir miyim?
