• 12-03-2021, 18:52:43
    #1
    Merhaba,
    Gün içinde çoğumuzun aklına güzel sözler, ipuçları gelir. Gerek sosyal hayat ile ilgili küçük anektodlar, gerekse işimiz ile ilgili konularda olumlu anlamda bir fikir.
    İşte menünün tam üstünde tek cümlelik bir satır ve karakter sınırı ile her üyenin yönetim tarafından belirlenen zaman aralığında yazabileceği bir alan. ( örn; günde 1 tane gibi. silver 2, gold, 3, platin 4, kurumsal 5, coşkun 6 gibi )

    Böyle bir özelliği kötüye kullanabilecek kadar kötü niyetli insanların aramızda olduğunu düşünmüyorum.

    Mesela az önce radyoda çok hoşuma giden bir cümle duydum ve orada paylaşmak isterdim.

    Ne dersiniz.
  • 12-03-2021, 18:56:36
    #2
    Platin üye
    üstte kayan yazı tarzında olabilir aslında. Komik geldi birden
  • 12-03-2021, 18:58:35
    #3
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstte kayan yazı tarzında olabilir aslında. Komik geldi birden
    Kesin reklam r10weetleri gezer orda
  • 12-03-2021, 18:59:38
    #4
    Aslında r10 öyle büyüdü ki bir sosyal medya sitesi bile olabilecek bir hâle geldi. Belki bir subdomainde yapılabilir böyle bir şey.
  • 12-03-2021, 18:59:59
    #5
    Anlık yük... bi sus kardeşim be
  • 12-03-2021, 19:00:19
    #6
    yilmazsocial.com
    Sosyal medya gibi teması olsa patlar forum değilde
  • 12-03-2021, 19:05:44
    #7
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlık yük... bi sus kardeşim be
    Nasıl yani, sus derken
  • 12-03-2021, 19:06:29
    #8
    Kötüye kullanım olmaması için yönetici onayından geçirilir. Ama bunun için uğraşırlar mı bilmem
  • 12-03-2021, 19:07:43
    #9
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani, sus derken
    Size karşı deÄŸil hocam bunun suistimal edileceÄŸini düşünmekteyim 😂