Gün içinde çoğumuzun aklına güzel sözler, ipuçları gelir. Gerek sosyal hayat ile ilgili küçük anektodlar, gerekse işimiz ile ilgili konularda olumlu anlamda bir fikir.
İşte menünün tam üstünde tek cümlelik bir satır ve karakter sınırı ile her üyenin yönetim tarafından belirlenen zaman aralığında yazabileceği bir alan. ( örn; günde 1 tane gibi. silver 2, gold, 3, platin 4, kurumsal 5, coşkun 6 gibi
)Böyle bir özelliği kötüye kullanabilecek kadar kötü niyetli insanların aramızda olduğunu düşünmüyorum.
Mesela az önce radyoda çok hoşuma giden bir cümle duydum ve orada paylaşmak isterdim.
Ne dersiniz.