merhaba arkadaşlar
setcard gibi yemek firmalarında 2 ila 5 kişi için personellere yemek kartı tahsis edilse bunu yararı ne olur? vergi açısından ve işveren açısından ne tür yararı olur.
bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mi?
Yemek kartı ve vergi hk.
0
●51