merhaba arkadaşlar

setcard gibi yemek firmalarında 2 ila 5 kişi için personellere yemek kartı tahsis edilse bunu yararı ne olur? vergi açısından ve işveren açısından ne tür yararı olur.

bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mi?