• 12-03-2021, 11:01:08
    #1
    Logoyu svg yaptıktan sonra yedek jpg veya png formatında bir logo daha bulunmak gerekiyor mu?
  • 12-03-2021, 11:03:25
    #2
    Clear Conscience. ツ
    Soruyu biraz daha açarsanız yardımcı olacağım mesela neye göre?
  • 12-03-2021, 12:05:23
    #3
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyu biraz daha açarsanız yardımcı olacağım mesela neye göre?
    Svg formatı henüz tam desteklenmediğini okumuştum. Yani svg logonun açılmama gibi bir durumu olur mu diye sordum.
  • 12-03-2021, 12:51:24
    #4
    Clear Conscience. ツ
    Sorun olacağını sanmıyorum, ama logoyu sitede kullanacaksanız eğer yani siteye svg olarak ekleyecekseniz o logo ile değil site ile alakalıdır. Yazılımcınız ile konuşmanız gerekiyor, sitenin kategorisi ne bilmiyorum ama sade png her zaman iyidir