• 08-03-2021, 23:02:26
    #1
    Merhaba değerli R10 üyeleri, uzun zamandır Google bilgi panelimin oluşmasını bekledim fakat oluşmadı. Oluşması için gereken temel şartların çoğunu sağladığımı düşünüyorum. Kendi adıma ait 5 adet şarkım var. Tüm dijital müzik platformlarında (YouTube Music dahil) mevcut. Ayrıca şarkılarım uluslararası birçok "müzik ansiklopedisi" olarak tabir edilen internet sitelerinde de bulunmakta. IMDb'de tek çatı altında kendi adıma ait oyuncu, yönetmen ve yazar olduğuma dair profilim de mevcut. Sadece IMDb üzerinde değil, Beyazperde'de oyuncu olarak bulunmaktayım. Birçok biyografi sitesinde biyografim de yayınlandı. Sizce oluşması için ne eksik? Tüm şartları sağladığımı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 08-03-2021, 23:03:58
    #2
    wikipedia buna karar verir
  • 08-03-2021, 23:04:53
    #3
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wikipedia buna karar verir
    Wikipedia zorunlu değil hocam. Wikipedia'sı olmadan açan çok kişi gördüm forumda.
  • 08-03-2021, 23:07:33
    #4
    kaannevk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wikipedia zorunlu değil hocam. Wikipedia'sı olmadan açan çok kişi gördüm forumda.

    Senin için zorunlu demek, o dediklerin pazarlama taktiği ...



  • 08-03-2021, 23:12:05
    #5
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Senin için zorunlu demek, o dediklerin pazarlama taktiği ...
    Peki hocam şunu da sizinle paylaşmak istiyorum. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bir ad-soyad oluşturdum kafamda. Sonra onun adına 1 tane şarkı yayınladım tüm dijital platformlara. (Bakın sadece 1 şarkı başka bir şey yok) Ve şu an o hayali kişinin google bilgi paneli oluştu. Şaşırtıcı geliyor bana.
  • 08-03-2021, 23:13:03
    #6
    kaannevk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam şunu da sizinle paylaşmak istiyorum. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bir ad-soyad oluşturdum kafamda. Sonra onun adına 1 tane şarkı yayınladım tüm dijital platformlara. (Bakın sadece 1 şarkı başka bir şey yok) Ve şu an o hayali kişinin google bilgi paneli oluştu. Şaşırtıcı geliyor bana.
    https://www.r10.net/1079593599-post4.html gerekli bilgileri paylaştım bol şanslar.
  • 08-03-2021, 23:15:33
    #7
    Bu konuda herhangi deneyimi olmamış biri olarak, forum konularından gördüğüm kadarıyla bazen geç açılabiliyor. İsminizi aratınca müziklerin yakın tarihte paylaşıldığını gördüm, belki de biraz beklemelisiniz hocam.
  • 08-03-2021, 23:15:54
    #8
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1079593599-post4.html gerekli bilgileri paylaştım bol şanslar.
    Tam aklımdaki sorulara cevap alamasam da, ilginiz için teşekkür ederim hocam.
  • 08-03-2021, 23:17:53
    #9
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda herhangi deneyimi olmamış biri olarak, forum konularından gördüğüm kadarıyla bazen geç açılabiliyor. İsminizi aratınca müziklerin yakın tarihte paylaşıldığını gördüm, belki de biraz beklemelisiniz hocam.
    İlginiz için teşekkür ederim hocam, beklemedeyim umarım açılır.