Papara kartımı google hesabıma eklemem gerekiyordu (yurt dışı ads ) 7.88 TL para kesilmesi gerekiyordu kartta da 7.55 civarı para vardı . Konu açıp 1TL istedim sağolsun bir arkadaş attı Şimdi işim bitince 2 tl Olarak geri ödedim arkadaşa. Ama Forum Kuralları Gereği Ceza ve Uyarı Yemişiz İlginç Doğrusu . Benim kendi adıma ait iban olmadığı için akşam saati 1 tl içinde atm ye gidip para yatıramam zaten. Mecbur konu açtım. Evet sizide anlıyorum bazıları 1 tl ayağına 5-10 kişiden para topluyor forumda böyle olaylarada şahit oldum. Ama 1 tl İçin gereksiz bir ceza geldi şahsen bana.