• 06-03-2021, 23:43:13
    #1
    Papara kartımı google hesabıma eklemem gerekiyordu (yurt dışı ads ) 7.88 TL para kesilmesi gerekiyordu kartta da 7.55 civarı para vardı . Konu açıp 1TL istedim sağolsun bir arkadaş attı Şimdi işim bitince 2 tl Olarak geri ödedim arkadaşa. Ama Forum Kuralları Gereği Ceza ve Uyarı Yemişiz İlginç Doğrusu . Benim kendi adıma ait iban olmadığı için akşam saati 1 tl içinde atm ye gidip para yatıramam zaten. Mecbur konu açtım. Evet sizide anlıyorum bazıları 1 tl ayağına 5-10 kişiden para topluyor forumda böyle olaylarada şahit oldum. Ama 1 tl İçin gereksiz bir ceza geldi şahsen bana.


  • 06-03-2021, 23:44:01
    #2
    Otoriteyi sağlar kurallar
  • 06-03-2021, 23:44:43
    #3
    forum kurali degil aslinda hocam bu bir kanun diye biliyorum.
  • 06-03-2021, 23:45:33
    #4
    Kurallar böyle hocam isterse 50 kuruş olsun isterse 500 TL yapacak birşey yok
  • 06-03-2021, 23:45:54
    #5
    Joddey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum kurali degil aslinda hocam bu bir kanun diye biliyorum.
    1 TL için de garip doğrusu
  • 06-03-2021, 23:47:26
    #6
    Miktar önemli değil hocam kural kuraldır
  • 06-03-2021, 23:49:01
    #7
    Hım mod.'lar senin kural çiğneme hürriyetini elinden alacak kadar zalımlar... Adam faizini bile günlük %100 oranla ödemiş olacak iş mi...
  • 06-03-2021, 23:49:22
    #8
    Kurallar herkes için geçerli herkes bu şekilde düşünürse forum 1 tlciler ile dolar.
  • 06-03-2021, 23:50:33
    #9
    1 lira icin olan kurallar 100 liralari 1bin liralari engeller kral oyle dusun