• 06-03-2021, 18:14:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Stajyer devlet maaş desteği varmış nasıl başvurulur.
    konu hakkında bilgisi olan muhasebeci arkadaşlar var mı?
  • 06-03-2021, 18:18:10
    #2
    Konu sahibinin izniyle takipteyim++
  • 06-03-2021, 18:20:26
    #3
    stajyer devlet maas destegi dediginiz asgari ucretin 3 te 2sinin geri odenmesi mi? lise mi universite mi?
  • 06-03-2021, 18:32:53
    #4
    Evet. Üniversite yeni medya ve iletişim
  • 06-03-2021, 20:17:56
    #5
    işlem üniversite ile alakalı bir durum onlar devlete bildiriyor öyle işlem gerçekleştiriyor mesela katü bu konuda çok zayıf bildirmiyor bile ama deu hiç sektirmeden bildiriyor