• 28-02-2021, 16:01:46
    #1
    Merhaba, daha önce iphone kullanmadım.

    İphone 4 sürüm yükseltilir mi ?
    Yükseltme nedenim

    ''bu uygulama ios 13.0 veya üst sürümünü gerektiriyor'' hatası.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 28-02-2021, 16:06:07
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Platin üye
    malesef hocam 6 olanlarda bile yok yakinda 6s 7 lerde güncelleme almaz
  • 28-02-2021, 16:11:20
    #3
    6 da bıle bazı uygulamaları alamıyoruz..