• 25-02-2021, 21:28:53
    #1
    Merhabalar doların düşmesi ile beraber sistemlerde indirim yapan bir yer biliyor musunuz?
    Doların kuruş yükselmesini fırsat bilip fiyatlarını katlayanlar neden dolarda düşüş olduğu zaman herhangi bir indirim yapmıyorlar?
  • 25-02-2021, 21:29:56
    #2
    Dolar 8 liraya gidiyor tekrar.
  • 25-02-2021, 21:31:57
    #3
    Teknobiyotik iyidir ama dediğiniz konu asıl firmalar kendileri artık zam yapıyor. Amd nin kendi kartlarına yapmadığı zam kalmadı.
  • 25-02-2021, 21:33:16
    #4
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar doların düşmesi ile beraber sistemlerde indirim yapan bir yer biliyor musunuz?
    Doların kuruş yükselmesini fırsat bilip fiyatlarını katlayanlar neden dolarda düşüş olduğu zaman herhangi bir indirim yapmıyorlar?
    şu an dolar artıyor malum stokları 7.30 dan almışlardır bunlar
  • 25-02-2021, 21:33:30
    #5
    Kıbrıs'ta Mart sonuna kadar bilgisayarda KDV sıfırlandı hocam varsa tanıdığın oradan almaya bak. Kardeşim orda okuyor dün monster mağazasından laptop aldı tr ile 800 lira fiyat farkı var arada.
  • 25-02-2021, 21:34:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çünkü bir günde 50 kuruş artabileceğini biliyor firmalar bu yüzden fiyatlarını güncellemiyorlar. Doların 8 TL den 7 TL ye düşmesi onlar için istikrarlı bir durum değil şuan olduğu gibi bir gecede tekrar 7.50 TL ye yükselebiliyor.
    Eğer dolar 6 lira bandını görürse ve birsüre sabit kalırsa fiyatlarını güncellerler.