Ekran kartımı satacağım Sorum Var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran kartımı satacağım Sorum Var?
1
●
60
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ekran kartımı satacağım Sorum Var?
25-02-2021, 13:38:03
#1
Aytechx
Merhaba,
Bugün ekran kartını satacağım. Faturayı vs de vericektim ama üzerinde TC No yazıyor. Sorun olur mu? Tek garanti belgesini versem alan kisi garantiye yollayabilir mi? Teşekkürler
25-02-2021, 13:58:48
#2
Eyyuphen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alan kişi sadece Tc kimlik numaran ile birşey yapamaz rahat ol
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler