• 23-02-2021, 22:26:26
    #1
    Merhabalar siteme giriş yapamıyorum yeni aldim hostu felan bazi arkadaslara attim girdiğini söylediler. Index of sayfası gelmiyor bende. Cerezleri temizledim / onbellegi temizledim / modeme reset attım fakat erişemiyorum cozumu ne olabilir sizce ?

    site adresi: ardaapalak.com
  • 23-02-2021, 22:29:13
    #2
    MustafaSimsek06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu bende yaşadım 1-2 gün içerisinde kendiliğinden geçti, mobil veri ile girebiliyormusunuz hocam ?
    Evet hocam mobil veri ve Vpn ile erisebiliyorum , eklemeyi unutmusum konuya
  • 23-02-2021, 22:30:07
    #3
    Dediğim gibi hocam 1-2 güne geçer
  • 23-02-2021, 22:30:52
    #4
    MustafaSimsek06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi hocam 1-2 güne geçer
    yanitiniz icin tesekkur ediyorum hocam
  • 23-02-2021, 22:32:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ctrl f5 yap. eğer düzelmezse muhtemelen tarayıcı hatası birkaç güne düzelir. başka bir tarayıcı kullan bir iki gün. genelde ip değişiminde böyle sorunlar çok yaşanıyor.
  • 23-02-2021, 22:32:39
    #6
    Dns temizleyerek çözebilirsin.
    • Öncelikle başlat menüsünden “çalıştır(run)” açarak (󠇯Başlat+R tuşları ile hızlı erişim sağlayabilirsiniz) ekrana cmd yazınız ve tamam butonunu tıklayınız. Veya direkt olarak cmd yazarak ve çalıştırınız.
    • Açılan ekranda sırasıyla aşağıdaki komutları yazınız ve her birini yazdıktan sonra “enter” tuşuna basınız.
    • ipconfig /flushdns
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • exit
  • 23-02-2021, 22:33:20
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende index of olarak gözüküyor. nsler yeni güncellendiyse hemen oturmayabiliyor yarın düzelir
  • 23-02-2021, 22:39:06
    #8
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende index of olarak gözüküyor. nsler yeni güncellendiyse hemen oturmayabiliyor yarın düzelir
    Yarini bir bekleyim hocam
  • 23-02-2021, 22:39:58
    #9
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende index of olarak gözüküyor. nsler yeni güncellendiyse hemen oturmayabiliyor yarın düzelir
    mtd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dns temizleyerek çözebilirsin.
    • Öncelikle başlat menüsünden “çalıştır(run)” açarak (󠇯Başlat+R tuşları ile hızlı erişim sağlayabilirsiniz) ekrana cmd yazınız ve tamam butonunu tıklayınız. Veya direkt olarak cmd yazarak ve çalıştırınız.
    • Açılan ekranda sırasıyla aşağıdaki komutları yazınız ve her birini yazdıktan sonra “enter” tuşuna basınız.
    • ipconfig /flushdns
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • exit
    cevabiniz icin teşekkür ederim bu islemleri yaptim ancak olmadi biraz bekleyeyim