Konu benim için çok önemli gelecegimi etkiliyor öncelikle.
Şimdi öncelikle ben 5,6 yaşındayken küçük bi bebek yüzümü tırnağıyla çizdi. Tam olarak elmacık kemigimin üzerinde. Altta ekledigim örnek bi görsel gibi ama o kadar büyük değil.

Polislik için sağlık bölümünde bana sorun olacağını düşüyorum. Bildiğiniz bu izi gecirebilicek etkili bi krem, jel varmı ?
Daha önce kullandığınız yada etkisini duydugunuz ?
Tesekkürler