Selamlar
Aramızda Beloc Zok kullanan var mı? Ben de mitral valve prolapsus var (hafif). Çarpıntı ve hızlı atım olduğu için 0,25 mg kullanıyorum. Yaklaşık 9 aydır kullanıyorum. Pazartesi günü kardiyolojiye tekrar görüneceğim.
Yan etkiye mi maruz kaldım yoksa uzun süre kullananlarda oluyor mu bilmiyorum (0,25 mg en düşük doz) vücudumda minik kırmızı kabarcıklar oluştu ve kaşıntı yapıyor. Beloc kullanıp bunu yaşayan oldu mu?
Dipçe: 1-1.5 sene sonra ilk defa acı turşu ve şalgama hücum ettim. Biraz fazla kaçırdım. Ertesi gün belirtiler başladı sonra ki gün kaşıntı oldu.
Beloc Zok Kullanan var mı?
0
●8