• 18-02-2021, 14:33:42
    #10
    Türkçe
  • 18-02-2021, 14:34:20
    #11
    Cevap A
  • 18-02-2021, 14:35:13
    #12
    şelçuklu döneminde sade farsçaydı,sonra arapçadan etkilieşim aldı. sonra osmanlı türkçesi diye kendine has bir dil gelişti ama alfabe arap ve fars alfabesiydi.
  • 18-02-2021, 14:36:27
    #13
    bi an maxigeyik mi diye baktım yok değilmiş .
    bildiğim kadarıyla osmanlıca. ama osmanlıca'da arapça ve farsça dillerinden oluşuyor karışık diye biliyorum
  • 18-02-2021, 14:37:14
    #14
    Arapça Farsça karışık buna Osmanlıca deniliyor.Halbuki Osmanlıca diye bir dil yok.Farsça ağırlıktadır.
  • 18-02-2021, 14:37:17
    #15
    net bi ifade diyemeyiz bu konuda sarayda farsça da kullanılıyordu,osmanlı türkçesi ile yazışmalar yapılıyordu ya da hakimiyet alanındaki bölgelerde arapça konuşuluyordu gibi
  • 18-02-2021, 14:41:32
    #16
    A) Osmanlıca. Osmanlıca zaten Osmanlı Türkçesi demektir.
  • 18-02-2021, 14:41:42
    #17
    Arapça, Farsça ve Türkçe karışımı bir dil Tek bir dil değil Karma diller.
  • 18-02-2021, 16:04:36
    #18
    Türkçe. (Lisan-ı Turkiyyah)
    Yazım Farsi/Arabi