Konumu nasıl üste taşırım?
7
●92
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 18-02-2021, 13:40:27Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Merhaba, ücretsiz normal üyelikler bir adet ticari konusunu 4 günde bir ücretsiz yukarı taşıma hakkına sahiptir. Konunuza girip aşağıdaki resimde gösterildiği gibi yukarı taşıyabilirsiniz. Ayrıca daha kısa sürelerde daha fazla konuyu yukarı taşımak için buradan premium üyelik satın alabilirsiniz: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/

- 18-02-2021, 14:07:26Bu şekilde yaparsanız da tespiti halinde ve report edilmesi durumunda ban yersiniz. Premium üyelikler bu tip spamların önüne geçilmesi için var.onurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 14:08:57evet kesinlikle, ben latife olsun diye yazmıştımBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 15:41:20ciddi ciddi konuma yazıaktım Allahtan artarda 3veya fazla mesaj atılmıyomusonurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

