Seslendirme yapanlar
12
●135
- 15-02-2021, 19:59:55Hocam o zaman sen git bedavaya herhangi bir yerde çalış sonuçta cebinizden para çıkmıyor dimiSamedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 20:06:37Öncelikle şu yazı tarzını bir degistir.!
Zira burası dingo'nun ahırı değil.
Burada kimse kimseye ücretsiz birşey yapmak zorunda degil. Elbette bir çok dostumuz gönüllü olarak birşeyler yapıyor, lakin senin gibi düşüncede olanları görünce yaptığına da pişman oluyor.
Gel o zaman benim forumda 2, 3 k konu açar mısın ? Nede olsa cebinden para gitmeyecek.!
Senin bir kaç paylaşımın.
"Arkadaşlar trendyolla ilgili bir sıkıntım var yardımcı olabilecek varsa size zahmet kimsenin cebinden para gitmeyecek ."
"Foruma bakıyorum ticarethane burası ama bunun dişinda hersey var lütfen saçma şeyler açmasanız bence iyi olur ki bence Degil dogrusuda bu"
"Ya arkadaşlar play store indirme yorum maps yorum görevlerini neden 50 kuruşa kadar çektiniz neden piyasayı çökertuyorsunuz 3 kurus kazanacağız ondan ediyorsunuz 10 yıldir ticaret ile uğraşıyorum herşeyin belli bir degeri olur"
"Devamlı maile ihtiyacı olan var mi arkadaşlar hizmet sağlamak istiyorum"
