Çok âcil yardıma ihtiyacım var, lütfen destek olabilecek varsa sevinirim.
Bir metni Excel'e yapıştırırken alt alta yapıştırıyor.
1
2
3
şeklinde alt alta geliyor.
Bunu yan yana yapıştırmak istiyorum.
1 2 3 şeklinde.
Varsayılan olarak böyle ayarlamam gerek.
'İşlemi tersine çevir' dediğimde oluyor fakat her seferinde bununla uğraşmak istemiyorum.
Kaç satırlık bir metni yapıştırırsam yapıştırayım hepsi yan yana gelsin.
Bunu otomatik olarak gerçekleştiren bir makro vs. var mı?
Teşekkür ederim.