Bu programları verimli kullanabilmek için nasıl bir sistem dizmeliyim? Şu an bütçem 20-25 bin civarı.
Acaba işlemci kısmında threadripper ile mi yürümek lazım?
Revit ve Solidworks için sistem
3
●34
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 13-02-2021, 03:55:1164 şuan bana göre üst düzey ve gereksiz gibi geliyor ekran kartı konusunda programlar poligon sayısı arttıkça kasma yapmaması için ideal bir ekran kartı yeterli 1000 liralık var mı ekran kartı bilmiyorum yeterli olmaz bütçeye göre rtx araştır derimTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle