merhabalar vdsde ufak tefek işlerimi halledebilmek için android emülatör kurmaya çalışıyordum. Fakat ekran kartı olmadığı için diğerleri kullanılamıyor bende bu SmartGaGa denilen emülatörü keşfettim kurulum sorunsuz oldu fakat uygulama yüklerken Şöyle bir hata alıyorum: https://prnt.sc/yzx53t
nedense uygulama indirmiyor
Bu uygulamayı daha önce kullanan, bilen var mı acaba
?