• 10-02-2021, 21:16:09
    #1
    Her konu kilitlendiginde mesaj geliyor nasıl kapatabilliriz bunu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Merhaba, o mesaj bildirimini kapatabileceğiniz bir opsiyon yok. Normalde engellediğiniz kişilerden mesaj alamıyorsunuz ancak size mesaj gönderen @Report; üyeliği yönetici rolünde olduğu için mesaj almaya devam edersiniz. Çoğu konunuza kilitleme talebinde bulunduğunuz için o bildirimin gelmesi normal.
  • 10-02-2021, 21:17:25
    #2
    Millet bilgi alamamaktan şikayetçi sen bilgi almaktan, daha ne istiyorsun
  • 10-02-2021, 21:18:02
    #3
    Sağ üstte bildirim kışında ayrıntıları ile kapatabilirsibiz
  • 10-02-2021, 21:19:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bilgi alamamaktan şikayetçi sen bilgi almaktan, daha ne istiyorsun
    Sesli güldüm hocam😂😂😂
  • 10-02-2021, 22:19:49
    #5
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bilgi alamamaktan şikayetçi sen bilgi almaktan, daha ne istiyorsun
    İstemedigim bir seyin haberi almak beni niye mutlu etsin hocam

    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ üstte bildirim kışında ayrıntıları ile kapatabilirsibiz
    Bildirim değil mesaj geliyor hocam
  • 10-02-2021, 23:01:18
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba, o mesaj bildirimini kapatabileceğiniz bir opsiyon yok. Normalde engellediğiniz kişilerden mesaj alamıyorsunuz ancak size mesaj gönderen @Report; üyeliği yönetici rolünde olduğu için mesaj almaya devam edersiniz. Çoğu konunuza kilitleme talebinde bulunduğunuz için o bildirimin gelmesi normal.
  • 10-02-2021, 23:13:26
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, o mesaj bildirimini kapatabileceğiniz bir opsiyon yok. Normalde engellediğiniz kişilerden mesaj alamıyorsunuz ancak size mesaj gönderen @Report; üyeliği yönetici rolünde olduğu için mesaj almaya devam edersiniz. Çoğu konunuza kilitleme talebinde bulunduğunuz için o bildirimin gelmesi normal.
    önceden gelmiyordu ama😔