• 09-02-2021, 22:52:49
    #1
    Burak Oran Wpmavi ile birçok yazısını okuduğum ve faydalı içerikler üreten biridir. BU yazısında da backlink vermenin genel olarak iyi olduğundan bahsediyor ancak seo konusunda tanıdığım çoğu kişi ve forum üyesi link çıkışının min. seviyede tutmamı söylüyor. Tavsiyeniz nedir? Wpmavi fazlası ile link çıkışı yapan ancak sonuçta başarılı da olan bir site.
  • 09-02-2021, 22:55:13
    #2
    Kesin cevabı olmamakla birlikte. Otoriter olan siteye backlink vermenin yararına bende inanıyorum. Ama hangi site olursa olsun google bile olsa backlink'i nofollow verin derim. İyi forumlar.
  • 09-02-2021, 22:55:39
    #3
    Örneğin Ankara isimli bir makaleden otoriter bir site olan mesela vikipedi'nin Ankara sayfasına çıkış verirsen bu iyidir. Ankara isimli yazından bir e-ticaret sitesine link verirsin bu kötüdür.
  • 09-02-2021, 22:56:42
    #4
    Bende otoriter siteye link vermenin faydası olacağını düşünüyorum. Genel düşünceden farklı olarak otoriter siteye link çıkışı yaparken do follow olarak çıkış yapıyorum.
  • 09-02-2021, 22:57:40
    #5
    Hocam zaten bunun öyle olması gerektiğini Google doğruluyor. Kaynak gösteren site her zaman daha değerli ve önemlidir. Önemli kriterlerden biridir.
  • 09-02-2021, 22:59:14
    #6
    selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin cevabı olmamakla birlikte. Otoriter olan siteye backlink vermenin yararına bende inanıyorum. Ama hangi site olursa olsun google bile olsa backlink'i nofollow verin derim. İyi forumlar.
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin Ankara isimli bir makaleden otoriter bir site olan mesela vikipedi'nin Ankara sayfasına çıkış verirsen bu iyidir. Ankara isimli yazından bir e-ticaret sitesine link verirsin bu kötüdür.
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende otoriter siteye link vermenin faydası olacağını düşünüyorum. Genel düşünceden farklı olarak otoriter siteye link çıkışı yaparken do follow olarak çıkış yapıyorum.
    Ben seo uzmanı değilim ama Google'ın link çıkışı yapan sitelerin sıralamasını düşüreceğini sanmıyorum. İşin doğası ile ters. Bence R10 üyeleri genel olarak olaya ticari yaklaşıyor.
  • 09-02-2021, 22:59:23
    #7
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin Ankara isimli bir makaleden otoriter bir site olan mesela vikipedi'nin Ankara sayfasına çıkış verirsen bu iyidir. Ankara isimli yazından bir e-ticaret sitesine link verirsin bu kötüdür.
    Kötü değildir, fakat bi işe yaramaz.
    Bu otoriter karşı siteye ve sana göre değişir.
    Tamamen olumsuz olması için karşı taraf sitenin tamamen spam site olması gerekir,
    Bu mantıkla bakarsan, tanıtım yazılarının hepsi anlamsız olur.
    Bi işe yaramaz derken, +10 fayda getirecek ise 3 getirir 5 getirir.
    Fakat hedefe baglı kitleyle, finans sitesi ise, kredi sitesinden alırsan bu sana 10 getirecekse 21 getirir.
  • 09-02-2021, 23:02:54
    #8
    Türkiye'de insanların ödü kopuyor sitesinden başka bir siteye link çıkıp onun otoritesini arttıracak diye.
    Halbuki makale doğası gereği bilgi verirken, mevcut kaynaklara da atıf yaparak daha zengin bir bilgi kaynağı sunmaya çalışmaktır.

    Hem site içi hem site dışı link vermek SEO açısından iyidir. Mevcut konularda hem sitenizde benzer içerikler yer aldığını gösterir, hem de bu konuda araştırma yaparak başka kaynakları da taradığınızı gösterir.

    İlla bir yapay zekanın sizi ödüllendirmesi gerekmez. Neticede içerikleri insan için yazıyoruz. Okuyan da verdiğiniz linkleri gördüğünde, konu hakkında araştırmacı ve yetkin olduğunuzu görecektir.
  • 09-02-2021, 23:02:54
    #9
    osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bunun öyle olması gerektiğini Google doğruluyor. Kaynak gösteren site her zaman daha değerli ve önemlidir. Önemli kriterlerden biridir.
    Peki hocam dofollow mu olmalı nofollow mu? Veya dofollow oranı ne olmalı?