• 09-02-2021, 16:43:43
    #1
    Arkadaşlar ticaret puanı zorunlu değilmi
  • Kabul Edilen Cevap
    • Zorunlu değil, Ama yapılan ticaretler de verilmesi gerekli her iki taraf için de iyi bir şey.
  • 09-02-2021, 16:44:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne bakımdan ?
  • 09-02-2021, 16:44:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değil
  • 09-02-2021, 16:44:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değil diye biliyorum
  • 09-02-2021, 16:44:33
    #5
    Her ticaretten sonra mı diyorsun? Hayır değil.
  • 09-02-2021, 16:45:25
    #6
    Ticaret yaptım sonuçta başka yerlerde zorunlu idi neyse teşekkür ederim konu çözüldü
  • 09-02-2021, 16:45:33
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Zorunlu değil, Ama yapılan ticaretler de verilmesi gerekli her iki taraf için de iyi bir şey.
  • 09-02-2021, 16:46:48
    #8
    kvp
    helpful
    Zorunlu değil fakat yaptığınız işin güvenilirliğini ve kalitesini belirtmiş olursunuz 😊
  • 09-02-2021, 16:48:16
    #9
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu değil fakat yaptığınız işin güvenilirliğini ve kalitesini belirtmiş olursunuz 😊
    Bilmiyordum ama ben satış yapıyorum gmail veya kanva adama iyi bir şekilde satış yaptım bunu ticaret puanında belirtmesi lazım şahsen :/