• 08-02-2021, 21:03:03
    #1
    Arkadaşlar kaliteli daha alıp memnun kaldıgınız köpek maması markası varsa paylaşırmısınız teşekkürler
  • 08-02-2021, 21:05:20
    #2
    Uygun diye proline alıyorum. (yaş mama). gayet seviyor.
  • 08-02-2021, 21:07:54
    #3
    Rus pekinezim var royal canin kullanıyorum başka hiç bir mamayı yemiyor namussuz
  • 08-02-2021, 21:21:41
    #4
    Platin üye
    Ben catty adında kedi maması veriyorum. Küçük ve koku bakımından zengin olduğu için bütün köpek ve kediler bayıla bayıla yiyor. Biraz garip geliyor ama tavsiye ederim
  • 08-02-2021, 21:24:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kaliteli daha alıp memnun kaldıgınız köpek maması markası varsa paylaşırmısınız teşekkürler
    Felicia öneririm ve gönderirim )
  • 08-02-2021, 21:31:35
    #6
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Felicia öneririm ve gönderirim )
    Fiyat nedir özelden iletirmisiniz
  • 08-02-2021, 21:32:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat nedir özelden iletirmisiniz
    Pm gönderdim