• 08-02-2021, 15:56:23
    #1
    İstanbul anadoku yakasında Güzellik merkezimiz var ayedaştan aramışlarda geçen gün düzenli ödeme vs %5 elektrik indirimi için çağırmışlardı gidememiştim şimdi tekrar aradılar biz gelelim ayrıca abone olurken 500küsür lira para almışlardı onu da ibanınıza iade edelim falan dedi ilk defa duyuyorum böyle bir sistem. Doğruluğu nedir? bilgisi olan var mı?
  • 08-02-2021, 15:57:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende arandım gitmedim gidicem..