Merhaba Bi yakınım Dacia Model Araba Almıştı Bakım Zamanı Geldi 1500 TL ücret istiyorlar ödenmemesi durumundada birdaha Servisten Yararlanamıyormuş bir daha Bunun Doğruluk payı nedir Servis Garanti Herşeyi karşılamıyor mu
Servisten yararlanmama derken garanti kapsamı dışında kalabileceğinden bahsetmiştir yoksa gidip servisine parasıyla istediğiniz şeyi yaptırabilirsiniz. Garanti kapsamı içinde ülkemizde yasalarca belirlenen şartları sağlayan (genelde kurumsal özel servisler bu şartları sağlar) bakım yaptırdığınızda tüm değişen parçaları faturalarıyla listeleyen evrakları da almanız durumunda satıcı garantiyi bozamaz kafasına göre ama tabi sizi uğraştırabilir bunlar yasal haklarınız ama hukuksal sürecin pek yaptırımı olmadığı ve uzun zaman aldığı için bayi hakkınız olsa dahi ileride size garantilik işlerinizde sorun çıkarabilir.
3 sene önce bende aynı durumdaydım özel serviste yaptırdım araç bakımımı şükür aracımda da bu zamana kadar bir sıkıntı olmadı zaten garantisi de bitti artık yani bayiye boşa para vermemiş olduk. Tabi birde çoğu firma iyi niyet garantisi altında sürekli bakımları serviste yaparsanız size arızalarda ilerleyen yıllarda da yardımcı olabileceğini belirtiyor ama net bir şey değil bu tamamen bayiye bağlı ben o yüzden yetkili servisle bağımı kestim özel servislerde bakıma devam ediyorum