Kardeşim ben ünv giderken superbox almıştım 3 yıldır kullanıyorum 10 mbps limitsiz kullanıyorum 150 tl falan veriyorum ama kafam rahat bizim evde de altyapı kötü çünkü eski bir ev. tamam çok para veriyorum çok düşük bir hizmete ama benim işimi görüyor alıyorum atyıorum çantama gidiyorum istediğim yerde işime devam ediyorum. istanbulda da konumum fena değil yani mobil veri için bir şekilde idare ediyorum işte

tabi çok aktif net kullanıyorsan 10 mbps falan seni kesmeyebilir.