Hangi Logo Daha Güzel ? R10+ - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Logo Daha Güzel ? R10+
28
●
367
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Logo Daha Güzel ? R10+
1
2
3
4
05-02-2021, 00:45:39
#19
RobotikAntalya
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bunların dışında bir seçeneğimiz yoksa 2
05-02-2021, 00:50:51
#20
ecd10
2 diyorum bende
05-02-2021, 01:13:15
#21
OzeL
Üyeliği durduruldu
Benim için ikinci resim
05-02-2021, 13:46:24
#22
Gerrard
3 bence
05-02-2021, 13:47:33
#23
Looker
2. logo.
05-02-2021, 14:45:19
#24
Paramedik
net 2 veya 3
onların arasından ise 2
05-02-2021, 21:19:45
#25
Vianim
Üyeliği durduruldu
2 numara hocam.
05-02-2021, 22:07:01
#26
Segkrc
2 güzel.
05-02-2021, 22:07:59
#27
dtguness
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3 e biraz blur efekti verirsen daha hoş durur bence 3
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler