Okudum O Yüzden yazdım Zaten de Hala herhangi Bir Yetkiliden Cevap Alamadım Kime Yazmam Gerek Tam Net Bir cevap İçin
Konu kurallarını zaten yetkililer belirliyor hocam birisine yazmanıza gerek yok. Eşikli hesap eğitim yasağı da yeni geldi zaten kuralın değiştiğini sanmıyorum. Kategori sayfalarında moderatörlerin isimleri yazıyor oradan isterseniz yine de mesaj atabilirsiniz