Clubhouse giris yapamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Clubhouse giris yapamıyorum
3
●
67
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Clubhouse giris yapamıyorum
04-02-2021, 00:46:15
#1
Felix
Arkadaşın biri sağ olsun davet attı uygulamaya giriyorum normal giris ekranı cıkıyor numaramı girince reserve yaptırdın yazısı giriyor nasıl girecegim ben buna?
Kabul Edilen Cevap
Ekonomi
0 Beğeni
Mesaja Git
Alttaki kısımdan davetiyen varsa burdan gir kısmından
04-02-2021, 00:47:42
#2
Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Ekonomi
Alttaki kısımdan davetiyen varsa burdan gir kısmından
04-02-2021, 00:48:00
#3
onatozsahin
aşağıda i have invite text mevcut ona basın
04-02-2021, 00:55:57
#4
Felix
onatozsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aşağıda i have invite text mevcut ona basın
numara yazma yeri geliyor yazıyorum kodu giriyorum next diyorum we've reserved ekranı cıkıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler