• 04-02-2021, 00:46:15
    #1
    Arkadaşın biri sağ olsun davet attı uygulamaya giriyorum normal giris ekranı cıkıyor numaramı girince reserve yaptırdın yazısı giriyor nasıl girecegim ben buna?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 04-02-2021, 00:47:42
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Alttaki kısımdan davetiyen varsa burdan gir kısmından
  • 04-02-2021, 00:48:00
    #3
    aşağıda i have invite text mevcut ona basın
  • 04-02-2021, 00:55:57
    #4
    onatozsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşağıda i have invite text mevcut ona basın
    numara yazma yeri geliyor yazıyorum kodu giriyorum next diyorum we've reserved ekranı cıkıyor