• 01-02-2021, 19:38:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar sizce webmail kullanmakmı yoksa yandex kurumsalmı sizce hangisi daha mantıklı
  • 01-02-2021, 19:38:45
    #2
    Yendex Kurumsal
  • 01-02-2021, 19:41:43
    #3
    Yandex candır aşırı memnundum
  • 01-02-2021, 19:42:27
    #4
    Yandex Kurumsal en iyisi. Webmail gibi hosting şirketlerinin ücretsiz sunduğu mail servisleri ultra dandik. Yıllardır webmail kullanıyordum, sonrasında bir gün Veridyen üzerinde kullandığım bir sitede yaklaşık 300-400 adet önemli mail veri kaybı yaşadım. O kötü bir tecrübe oldu bana.
  • 01-02-2021, 19:44:48
    #5
    Yandex kurumsal
  • 01-02-2021, 19:45:42
    #6
    bsbilisimsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yendex Kurumsal
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex candır aşırı memnundum
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex Kurumsal en iyisi. Webmail gibi hosting şirketlerinin ücretsiz sunduğu mail servisleri ultra dandik. Yıllardır webmail kullanıyordum, sonrasında bir gün Veridyen üzerinde kullandığım bir sitede yaklaşık 300-400 adet önemli mail veri kaybı yaşadım. O kötü bir tecrübe oldu bana.
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex kurumsal
    cevaplarınız için teşekkürler yandex kurumsala geçiş yapıyorum