Webmail mi Yandex Kurumsal mı ?
5
●80
- 01-02-2021, 19:38:19Merhaba arkadaşlar sizce webmail kullanmakmı yoksa yandex kurumsalmı sizce hangisi daha mantıklı
- 01-02-2021, 19:42:27Yandex Kurumsal en iyisi. Webmail gibi hosting şirketlerinin ücretsiz sunduğu mail servisleri ultra dandik. Yıllardır webmail kullanıyordum, sonrasında bir gün Veridyen üzerinde kullandığım bir sitede yaklaşık 300-400 adet önemli mail veri kaybı yaşadım. O kötü bir tecrübe oldu bana.
- 01-02-2021, 19:45:42bsbilisimsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecevaplarınız için teşekkürler yandex kurumsala geçiş yapıyorumfatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle