• 29-01-2021, 13:51:27
    #1
    Merhabalar, Foruma faydalı bi üye olacağına inandığım kuzenimi davet etmek istiyorum.Davetiye hakkım malesef yok, Elinde fazla davetiye kodu olan varmı rica etsem ?
  • 29-01-2021, 13:52:02
    #2
    Kefilseniz mailini atın
  • 29-01-2021, 13:54:48
    #3
    Arkadaşa katılıyorum kefil iseniz bende 2 tane mevcut.
  • 29-01-2021, 13:57:05
    #4
    Kimseden kefil olarak istemeniz gerekmiyor, yönetimden talep edebilirsiniz: https://www.r10.net/forumda/2671347-...ep-konusu.html
  • 29-01-2021, 13:59:52
    #5
    @Engin; Sayın hocam arzu ederseniz 1 adet davetiye kodu talep ediyorum😊
  • 29-01-2021, 14:02:08
    #6
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Engin; Sayın hocam arzu ederseniz 1 adet davetiye kodu talep ediyorum😊
    Buradan değil de o linkini verdiğim konudan yazarsanız, sanırım işlemler sadece oradan yapılıyor.