Merhaba günaydın.

39 numara aldım ayağımdayken hiç problem yok ama yürümeye başladığım zaman önleri vuruyor 40 mı almalıyım yoksa 41 mi karar veremedim kullanan varsa bilgi verebilir mi?

Ayakkabı numaram 40 26cm