• 29-01-2021, 01:54:24
    #10
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı renk herkes kullanıyor ayırt ediciliği kalmıyor
    Ozaman zevk meselesi siz beğendiyseniz sorun yok demektir hocam
  • 29-01-2021, 01:55:18
    #11
    Aşı olmalısınız
  • 29-01-2021, 01:56:14
    #12
    Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman zevk meselesi siz beğendiyseniz sorun yok demektir hocam
    Profilde güzel duruyor gibi geldi bana ama demekki çoğunluk mor sevmiyor
  • 29-01-2021, 01:56:35
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende böyle düşündüğüm için mor yaptım ama kimse beğenmemiş 😅
    Kendi zevkiniz daha önemlidir hocam her zaman
  • 29-01-2021, 02:05:17
    #14
    Mavi dene olmadı şirinler gibi olsun daha hoş durur
  • 29-01-2021, 02:05:22
    #15
    Şunun benzeri yapacak var mı hala bekliyorum. Bu arada alta da kapak ve imza için kendim de yaaptığım bir görsl :d


    -

  • 29-01-2021, 02:06:46
    #16
    Ben koyamıyoruz resim 100 x 100 pixel değil hiç bir fotoğraf bunu kullanmayacaksanız ben kullanabilir miyim
  • 29-01-2021, 02:08:21
    #17
    OguzS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben koyamıyoruz resim 100 x 100 pixel değil hiç bir fotoğraf bunu kullanmayacaksanız ben kullanabilir miyim
    Ben kullanicam maalesef hocam 😅 boyut ayarlarım siz resim atın bana
  • 29-01-2021, 02:09:44
    #18
    Değişik olmuş. Ben pek sevmedim. Ama avatar kişiseldir sonuçta.