Avatar Değerlendirme R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Avatar Değerlendirme R10+
22
●
245
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Avatar Değerlendirme R10+
1
2
3
29-01-2021, 01:54:24
#10
OrionDijital
laaps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sarı renk herkes kullanıyor ayırt ediciliği kalmıyor
Ozaman zevk meselesi siz beğendiyseniz sorun yok demektir hocam
29-01-2021, 01:55:18
#11
Bip
Aşı olmalısınız
29-01-2021, 01:56:14
#12
laaps
Muu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ozaman zevk meselesi siz beğendiyseniz sorun yok demektir hocam
Profilde güzel duruyor gibi geldi bana ama demekki çoğunluk mor sevmiyor
29-01-2021, 01:56:35
#13
LocatioFirst
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
laaps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende böyle düşündüğüm için mor yaptım ama kimse beğenmemiş 😅
Kendi zevkiniz daha önemlidir hocam her zaman
29-01-2021, 02:05:17
#14
Kei
Mavi dene olmadı şirinler gibi olsun daha hoş durur
29-01-2021, 02:05:22
#15
Granny
Şunun benzeri yapacak var mı hala bekliyorum. Bu arada alta da kapak ve imza için kendim de yaaptığım bir görsl :d
-
29-01-2021, 02:06:46
#16
OguzS
Ben koyamıyoruz resim 100 x 100 pixel değil hiç bir fotoğraf bunu kullanmayacaksanız ben kullanabilir miyim
29-01-2021, 02:08:21
#17
laaps
OguzS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben koyamıyoruz resim 100 x 100 pixel değil hiç bir fotoğraf bunu kullanmayacaksanız ben kullanabilir miyim
Ben kullanicam maalesef hocam 😅 boyut ayarlarım siz resim atın bana
29-01-2021, 02:09:44
#18
Looker
Değişik olmuş. Ben pek sevmedim. Ama avatar kişiseldir sonuçta.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler