• 28-01-2021, 17:15:49
    #1
    Selam, ölçümler şu şekilde;

    Büyük: 90
    Küçük: 50
    Nabız:91

    Bu durumda ne yapılmalı ?
  • 28-01-2021, 17:17:20
    #2
    her insanın tansiyonu bir olmaz
  • 28-01-2021, 17:17:37
    #3
    İç hastalıkları uzmanına görünün düşük tansiyonun altında yatan nedenleri bilmeden tavsiye üzerine hareket etmemekte fayda var.
  • 28-01-2021, 17:17:40
    #4
    Varsa bir şikayetiniz Kardiyoloji bölümüne gidin.
    Tansiyon değerleriniz normal.
  • 28-01-2021, 17:18:18
    #5
    Doktora sorulmalı
  • 28-01-2021, 17:18:36
    #6
    benim bildiğim normal tansiyon 12/8 olur ama arkadaşın 9/5 nasıl normal oluyor acaba ? ben mi yanlış biliyorum yoksa...
  • 28-01-2021, 17:19:43
    #7
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim normal tansiyon 12/8 olur ama arkadaşın 9/5 nasıl normal oluyor acaba ? ben mi yanlış biliyorum yoksa...
    Doğru biliyorsunuz. Büyük 10 Küçük 6 altında olan tansiyon düşük tansiyon olarak görülür.
  • 28-01-2021, 17:23:03
    #8
    Düşük tansiyon ihmal edilmemelidir. Birkaç gün aynı saatte ölçün not edin ve doktora gidin
  • 28-01-2021, 17:23:12
    #9
    Tansiyonunuz düşük