• 27-01-2021, 21:15:45
    #1
    R10 na bir arkadaşımı davet ettim. Lakin kimlik bilgileri istediğini için üye olmaktan vazgeçti. Eskiden davetiyeyi iptal edip hakkımızı geri alabiliyorduk şuanda o buton yok ve halen beklemede gözüküyor bunu nasıl çözebilirim ?
  • 27-01-2021, 21:17:30
    #2
    aynı sorunu bende yaşadım geri gelmedi.
  • 27-01-2021, 21:18:23
    #3
    15 gün süre sonunda kullanılmayan davetiye kodları geri iade ediliyor diye biliyorum.
  • 27-01-2021, 21:19:44
    #4
    @Coşkun Çetin;

    Hocalarım bir cok kişi bu konudan mağdur gibi gözüküyor. Bilgi verir misiniz ?
  • 28-01-2021, 21:39:16
    #5
    Aynı sorun bendede mevcut bilgi verilirse iyi olur