• 27-01-2021, 02:04:58
    #1
    Önceden 25 dolara geliştirici hesabı almıştım. Fakat şu an lazım değil ve kullanmıyorum. 25 doları geri alma şansım var mı?
  • 27-01-2021, 02:09:18
    #2
    Maalesef yok hocam ama dilerseniz hesabınızı almaya istekli birçok kişi bulabilirsiniz
  • 27-01-2021, 02:09:46
    #3
    kimlik onaylıysa hesabı burada satarak paranızı geri alabilirsiniz. Hatta kimlik onaylı olduğu için 50-100tl üzerine koyabilirsiniz
  • 27-01-2021, 02:11:03
    #4
    piyasası 300-350Tl arası ama 2 3 aylık olması gerekiyor
  • 27-01-2021, 02:14:46
    #5
    codigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef yok hocam ama dilerseniz hesabınızı almaya istekli birçok kişi bulabilirsiniz
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimlik onaylıysa hesabı burada satarak paranızı geri alabilirsiniz. Hatta kimlik onaylı olduğu için 50-100tl üzerine koyabilirsiniz
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasası 300-350Tl arası ama 2 3 aylık olması gerekiyor
    6 aylık falan hesap ama kişisel mailim olduğu için satamam maalesef
  • 27-01-2021, 02:20:36
    #6
    Siz başka maile yetki verdikten sonra sizi çıkarabilir. Ancak kendi kimliğiniz ile onaylıysa ve sorun yaşarım diyorsanız siz bilirsiniz 😁
  • 27-01-2021, 02:24:52
    #7
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz başka maile yetki verdikten sonra sizi çıkarabilir. Ancak kendi kimliğiniz ile onaylıysa ve sorun yaşarım diyorsanız siz bilirsiniz 😁
    Bunu öğrendiğim iyi oldu. Bu şekilde satarım