• 26-01-2021, 12:24:20
    #1
    Merhaba yeni temam hakkında görüşleriniz nelerdir?
    Smmabi.com
    Göz yormayan ve sade tasarımları tercih ettim.
    Sizce renkler uyumlu mu?
    Fazla veya eksik alanlar var mı düşünceleriniz önemli
  • 26-01-2021, 12:27:44
    #2
    @fikirtasarim; ne kadar çok benziyor senin logoya 😎 ...
  • 26-01-2021, 12:27:49
    #3
    Bu iki input dışında sorun yok , inputlar çook sade kalmış
    https://prnt.sc/xnci3o
  • 26-01-2021, 12:28:32
    #4
    ibrahimtrphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iki input dışında sorun yok , inputlar çook sade kalmış
    https://prnt.sc/xnci3o
    değerli yorumun için teşekkürler düzenleme yapacağım.
  • 26-01-2021, 12:29:07
    #5
    dogukanbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @fikirtasarim; ne kadar çok benziyor senin logoya 😎 ...
    abi logosu yazıp indirmiştim her şeyini tamamlayayım güzel bir logo yapacağım
  • 26-01-2021, 13:18:39
    #6
    Less is more.
    hocam logoyu kaldırmanızı öneririm, sonradan uğraşabilirsiniz.