Yeni Temam Hk. Görüşleriniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Temam Hk. Görüşleriniz
5
●
121
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yeni Temam Hk. Görüşleriniz
26-01-2021, 12:24:20
#1
Misafir
Merhaba yeni temam hakkında görüşleriniz nelerdir?
Smmabi.com
Göz yormayan ve sade tasarımları tercih ettim.
Sizce renkler uyumlu mu?
Fazla veya eksik alanlar var mı düşünceleriniz önemli
26-01-2021, 12:27:44
#2
dogukanbalci
@
fikirtasarim
; ne kadar çok benziyor senin logoya 😎 ...
26-01-2021, 12:27:49
#3
İbrahimÖZDEMİR
Bu iki input dışında sorun yok , inputlar çook sade kalmış
https://prnt.sc/xnci3o
26-01-2021, 12:28:32
#4
Misafir
ibrahimtrphp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu iki input dışında sorun yok , inputlar çook sade kalmış
https://prnt.sc/xnci3o
değerli yorumun için teşekkürler
düzenleme yapacağım.
26-01-2021, 12:29:07
#5
Misafir
dogukanbalci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
fikirtasarim
; ne kadar çok benziyor senin logoya 😎 ...
abi logosu yazıp indirmiştim
her şeyini tamamlayayım güzel bir logo yapacağım
26-01-2021, 13:18:39
#6
canfidelity
Less is more.
hocam logoyu kaldırmanızı öneririm, sonradan uğraşabilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler