hocalarım ben 18 yaşındayım biliyorsunuz belli başlı kurallar var , benim İstanbuldan - Tekirdağa gitmem lazım Otobüs bileti alarak bir izin almam lazım mı ? Şöyle bi plan kurdum sabah en erken saate bilet alırım dönüşümü de 2.50 ye alırım 4 olmadan istanbulda olurum