Bu konuda yakında bir proje çıkaracağım kardeşim.
Bir kaç kargo firmasının anlaşmasını üyelerimize kullandırabileceğiz.
Şuan çalışmaları yapılıyor.
Normalde 17-19 liraya gidecek kargoyu anlaşma sayesinde 10-11 liraya gönderebileceksiniz.
Daha altı mümkün mü bilmiyorum ama uğraşıyoruz.
Anlaşmalı Alt Kargo Hk.
9
●88