• 23-01-2021, 12:42:06
    #1
    Ceza puanlarımızı yarıştırıyoruz. En yüksek ceza puanı kimde?

    Ben: 0
  • 23-01-2021, 12:46:30
    #2
    Henüz çok yeni forumdaki ceza puanı güncellemesi, bunu konuşmak için biraz daha zaman geçmeli
  • 23-01-2021, 12:49:52
    #3
    2 puanım varmış sebebini hatırlamıyorum 1 sene geçmiş üzerinden. konu limitleri gibi birşey yazıyor.
  • 23-01-2021, 12:50:07
    #4
    Madem öyle hadi o zaman ıslatalım. Ben siyaset içerikli mesajlar yazmaya başlıyorum?
  • 23-01-2021, 12:50:15
    #5
    0 ---
  • 23-01-2021, 12:50:41
    #6
    Nerden bakıyoruz bu ceza puanına
  • 23-01-2021, 12:57:22
    #7
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden bakıyoruz bu ceza puanına
    Profiline gir ticaret yazan yere bas görebilirsin.
  • 23-01-2021, 12:59:59
    #8
    Toplam 0 ceza puanım varmış.
  • 23-01-2021, 13:01:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende sıfır çünkü arabam yok ))