• 22-01-2021, 18:58:55
    #1
    Arkadaşlar merhaba, babamın sokağa çıkma izni var fakat benim yok yarın arabayla yanında bir yere gidebilir miyim? (keyfe keder değil rahmetli dedemin eşyalarını almaya gideceğiz, acil bir durum,)
  • 22-01-2021, 18:59:53
    #2
    çıkamazsın
  • 22-01-2021, 19:00:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İznin yoksa sakın çıkma, ceza yersin
  • 22-01-2021, 19:01:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çıkılamaz sanıyorum ...
  • 22-01-2021, 19:05:00
    #5
    Sıkıntı olmaz diye düşünüyorum hocam ful iznim var fakat çevirmeye çok nadir takılıyorum.
  • 22-01-2021, 19:06:12
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    199 dan bilgi alabilirsiniz hocam..
  • 22-01-2021, 19:11:36
    #7
    grafigoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkamazsın
    Çok teşekkürler

    Armonya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İznin yoksa sakın çıkma, ceza yersin
    Hocam mecbur deneme yanılma yapacağız artık

    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkılamaz sanıyorum ...
    Çok teşekkürler
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı olmaz diye düşünüyorum hocam ful iznim var fakat çevirmeye çok nadir takılıyorum.
    Hocam mecbur deneme yanılma yapacağız artık
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    199 dan bilgi alabilirsiniz hocam..
    Çok teşekkürler