Elimde 4 senelik , asus x550vx core i7 6700hq 2.6ghz-16gb ram-1tb hdd-gtx950m 4gb-15.6 w10 notebook var.
Hem 4 senelik olmasından , hem de ben masaüstüne geçişimden sonra kardeşlerime vermemden dolayı görsel sıkıntıları var.
-Ekranda klavye tuşlarının vs izlerinin olması gibi ( ekran kapalı olduğundan ve büyük ihtimal sıcak kapatıldığından 4 sene içinde , izler oluştu ) . Normal kullanımda etkilememesine rağmen kapalıyken vs ışık altında belli oluyor.
-Batarya ölü
- Klavyede esc tuşu kırık ve tabiki kasada çizik var

Daha önce bile satmayı düşünmüştüm . Kendi kendime alan bilerek alcak diyorum zaten ona göre fiyatı olucak , daha sonrada ben olsam bunu kimseye satmam diyip vazgeçiyorum .
Fikirleriniz karşısında sevinirim.