• 22-01-2021, 13:30:07
    #1
    Merhabalar , genellikle sattığım/satacağım ürünlerin kusursuz olmasını isteyen birisiyim.

    Elimde 4 senelik , asus x550vx core i7 6700hq 2.6ghz-16gb ram-1tb hdd-gtx950m 4gb-15.6 w10 notebook var.

    Hem 4 senelik olmasından , hem de ben masaüstüne geçişimden sonra kardeşlerime vermemden dolayı görsel sıkıntıları var.

    -Ekranda klavye tuşlarının vs izlerinin olması gibi ( ekran kapalı olduğundan ve büyük ihtimal sıcak kapatıldığından 4 sene içinde , izler oluştu ) . Normal kullanımda etkilememesine rağmen kapalıyken vs ışık altında belli oluyor.
    -Batarya ölü
    - Klavyede esc tuşu kırık ve tabiki kasada çizik var


    Daha önce bile satmayı düşünmüştüm . Kendi kendime alan bilerek alcak diyorum zaten ona göre fiyatı olucak , daha sonrada ben olsam bunu kimseye satmam diyip vazgeçiyorum . Fikirleriniz karşısında sevinirim.
  • 22-01-2021, 13:31:37
    #2
    Alınabilir bir cihaz, ssd takılırsa o ısınma sorunu biraz azalır ve daha çok hızlanır.
  • 22-01-2021, 13:32:05
    #3
    Ne kadara satıyorsun hocam ?
  • 22-01-2021, 13:33:06
    #4
    Ne kadar düşünüyorsunuz?
  • 22-01-2021, 13:33:08
    #5
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınabilir bir cihaz, ssd takılırsa o ısınma sorunu biraz azalır ve daha çok hızlanır.
    Bende düşündüm aslında ama , 2 masaüstü var evde windows olarak. Bir mac alsam hem sene sonu üniversite bitince vs daha çok işime yarayacağını düşündüm sonradan.

    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadara satıyorsun hocam ?
    Açıkcası hiç düşünmedim hocam ama kafamdan çok yüksek rakamlar geçmedi
  • 22-01-2021, 13:33:15
    #6
    Aynısı aynı problemlerle bende de var, hâlâ iyi performans veriyor, kozmetiği 7/10. Satılır mı?
  • 22-01-2021, 13:34:08
    #7
    Bütün kelepir bilgisayarları toplayacağım yakında elinizden 😂
  • 22-01-2021, 13:36:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    VAlla uyguna laptop satan varsa pm atabilir
  • 22-01-2021, 13:38:31
    #9
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar düşünüyorsunuz?
    Fiyat düşünmedim valla hocam , hala işin Etik kısmındayım desem yeridir ya

    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı aynı problemlerle bende de var, hâlâ iyi performans veriyor, kozmetiği 7/10. Satılır mı?


    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün kelepir bilgisayarları toplayacağım yakında elinizden 😂