Merhabalar,
Oturduğum binayı yaklaşık olarak 1 sene önce aldım.
Binayı alma aşamasında vs. asansörde bir sorun bulunmuyordu ama aldıktan hemen sonra asansörde bir sorun olduğunu ve kapatıldığını öğrendik. Belediye gelip mühürledi.
Yaklaşık olarak 6000 tl masrafı var yönetmeliğe yeni eklenen bir parçayı eklememiz gerekiyormuş.
Binada bulunan kişiler hiç sesini çıkarmıyor ve anlaşılan masraf altına girmek istemiyorlar.
Ben en üst katta bulunduğum için bana çok lazım ama 1.kat hiç kullanmayacağı ve 2.kat için asansör mantıksız olduğu için bu kişiler asansörün tamir edilmesi taraftarı değil.
Bunun bir oluru varmıdır. Nasıl çözülebilir.
Asansörü tamir ettirsek tamir eden firma katları tek tek mahkemeye verebilirmi.
Bu sorunu nasıl çözebiliriz.
Asansör meselesini nasıl halledebilirim?
4
●109
- 22-01-2021, 02:51:55Bozulmamış ki belediye mühürlemiş kırmızıda eksikler giderilmemiş süresinde sonra kilitStinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle