Varmı daha iyisi? 10fastfinger.com - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Varmı daha iyisi? 10fastfinger.com
20
●
381
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Varmı daha iyisi? 10fastfinger.com
1
2
3
20-01-2021, 23:39:44
#1
turgutsahin
daha iyisi varsa atabilir mi?
20-01-2021, 23:43:35
#2
Misafir
Klavyemde Turkce karakterler yok, Ingilizce dilinde yaptim.
turgutsahin
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-01-2021, 23:49:24
#3
ismailakdag
var
20-01-2021, 23:54:15
#4
turgutsahin
şimdi yaptığım sonuçta buçıktı
20-01-2021, 23:56:39
#5
Toblerance
turgutsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi yaptığım sonuçta buçıktı
Açık tema gözlerimi kamaştırdı, en acilinden koyu temaya geçmenizi öneririm
20-01-2021, 23:57:29
#6
turgutsahin
Toblerance adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açık tema gözlerimi kamaştırdı, en acilinden koyu temaya geçmenizi öneririm
nasıl geçiyoruz hocam
21-01-2021, 00:01:16
#7
Toblerance
turgutsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl geçiyoruz hocam
Adım 1:
https://prnt.sc/xbbfp1
Adım 2 :
https://prnt.sc/xbbglr
Adım 3:
https://prnt.sc/xbbhbe
Adım 4:
https://prnt.sc/xbbipc
Ve gözlere özgürlük
Gece vakitlerinde, mavi filtreyide denetim merkezinden açabilirsiniz. Gerçekten gözleriniz rahatlayacak emin olun.
21-01-2021, 00:06:44
#8
turgutsahin
Toblerance adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adım 1:
https://prnt.sc/xbbfp1
Adım 2 :
https://prnt.sc/xbbglr
Adım 3:
https://prnt.sc/xbbhbe
Adım 4:
https://prnt.sc/xbbipc
Ve gözlere özgürlük
Gece vakitlerinde, mavi filtreyide denetim merkezinden açabilirsiniz. Gerçekten gözleriniz rahatlayacak emin olun.
yok hocam gerek yok zaten ışıklar açık kapatıncada telefona geçiyorum
21-01-2021, 00:15:05
#9
metehandemir
Biraz abarttım galiba (!)
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler