Merhaba bi zaman önce,
Kendim Sürekli Geliştirip, güncelleyip açık kaynak bi şekilde sattığım instagram araçlar var ve bunu bi kişiye piyasa değeri 700tl olduğu halde işi görülsün diye 250tl gibi bi fiyata sattım adam aldı 1 gün geçmeden iade istedi sebebi eklentileri yokmuş(eklentilerin ayrı satılacağını söyledim ve verdiğim demoda bu açık açık belirtmiştim), adamdada aynı script mevcut ama adamınki hem w*** hem apıları çok eski hemde eklentiler yok,yani bozuk çalışmaz, neyse iade falan yapmam dedim şikayet konusu açmıştı ben kendisine demo falan herşey illettim ve gerekli açıklamaları yapmıştım Bayilikte bile yazıyordu EKLENTİLER AYRI SATILIR DİYE her neyse biraz zaman geçti adam şuan benim scripti kullanıyor sadece temalarını eski kendi teması yapmış @Erhan; hocam iade yap demişti yanlışlık olabilir demişti ama adam daha önceki şikayet konusundada aynısını açık açık yapmış, bunu artık ortaya dökmek istiyorum çünkü hem rakip site hem benim scriptim ve hiç bi ücret ödemediği halde haksız oluyorum .
Size soruyorum hocalarım burda haklı kim?
Scripti lisansli verseydim bunlar başıma gelmezdi ve başım ağrımazdı yine iyi niyetime yenildim.
Erhan hocama herşeyi ilettiğim halde sadece görüldü attı.
Kim Haklı ? R10+
5
●164