Konu sahibi izniyle buna bir adet lazım arkadaşlar bu vpa ile render yapabilirmiyim hiç bilgim yok Adobe premier pro camtasia ve photoshop yüklü olacak ve up/down iyi olacak bu 1 yıllık sunucuda bunları yapabilirmiyim teşekkür ederim