• 20-01-2021, 12:50:37
    #1
    Netspeed kullanıyorum. Türknete geçersem eğer ki kurulum ücreti ödeyecek miyim?
  • 20-01-2021, 12:51:49
    #2
    Türknet'de kurulum değil de modem ücreti ödüyorsun diye biliyorum. Modem vermiyorlar.
  • 20-01-2021, 12:52:34
    #3
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknet'de kurulum değil de modem ücreti ödüyorsun diye biliyorum. Modem vermiyorlar.
    Modemin var, modem istemiyorum. Modem ücreti ödemem sanirim
  • 20-01-2021, 12:54:01
    #4
    Hattını KAPATMADAN Geç Tasıma ucreti olmıyacaktır Yani Bizden İstemedi Geçmeyı Dusunuorum Belgelerı Hazırlayıp
  • 20-01-2021, 12:54:17
    #5
    Hayır ödemiyorsunuz, en azından ben ödememiştim. Kurulumu zaten siz yapıyorsunuz Eve sadece hattı kontrol edip port açmaya geliyorlar...
  • 20-01-2021, 12:54:18
    #6
    Biz türktelekomdan gecerken ödemedik modemimiz vardı modem parasıda vermedik
  • 20-01-2021, 12:54:27
    #7
    Direkt netspeedden geçiş yaparsan kurulum ücreti yok
  • 20-01-2021, 12:54:28
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin var, modem istemiyorum. Modem ücreti ödemem sanirim
    Türknet te kurulum ücreti ödersin. https://gibir.net.tr/ kurulum ücreti olmayan biri gıbırı gördüm.

    Not: sıfır kurulumsa ödersin geçişlerde kurulum ücreti olmaz.
  • 20-01-2021, 12:55:32
    #9
    75 tl kurulum ücreti var hocam 3 ay faturana bölüyorlar.