Beyler Acun öyle normal vatandaşları oraya yarışmacı yapmıyor. Yarışmacıların hepsinin belirli bir kriteri karşılaması gerekiyor. Yani orada kavga çıkaracak adam da, espiri yapacak adam, marjinal kişiler, önceden belirlenen programa göre kişiler seçiliyor. Seçmece karpuz gibi adam seçmiyorlar. O nedenle sizlerin bizlerin oraya gitmesi imkansız gibi birşey.
bende öyle düşünüyorum hocam reyting önemli sonuçta
Reis Erzurumluyum Acunun Hemserişiyim Bi faydası olmadı basvurduk da Bi onalar boyle farkli kisilikleri aliyorlar bana ızleyecı kazandırımı gozuyle bakıyorlar Gittim Yok Aramadılar