• 18-01-2021, 20:13:48
    #10
    önler 2 arkalar 3 numara cam filmiyle muayeneden geçtik kardeş. Senin polisle aranda başka bir şey geçti herhalde? Bence mahkeme yoluyla itiraza git
  • 18-01-2021, 20:15:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çok ilginç gerçekten 12 13 yıldır değişik araçlar kullandım hepsinde film vardı defalarca çevirmeye girdim bu filmin en yasak olduğu dönemde bile hiç ceza yemedim. Önler 1 numara yanlar 2 yapıyorum tüm araçlarımda. Geçmiş olsun bu arada.